.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با صاحبان تولید و صنعت ودر یک طرف میز قرار داریم
با صاحبان تولید و صنعت ودر یک طرف میز قرار داریم

شمال نیوز: مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: با صاحبان تولید و صنعت ودر یک طرف میز قرار داریم و ما موظف به حل مشکلات آنان هستیم و هر گونه مشکلات اداری و حمایت های استانی که می تواند مشکلات صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی را حل و فصل کند، دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی روز پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات با صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک های صنعتی ساری که با حضور دکتر شجاعی نماینده مردم شریف شهرستان ساری در خانه ملت برگزار شد اظهار داشت: به رغم اینکه صاحبان واحد های صنعتی و تولیدی استان با چالش جدی نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه هستند، اما به دلیل بالا بودن نرخ بهره بانکی برای دریافت تسهیلات مشکل دارند.

وی افزود: امسال 292میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یافته است که 183 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه با صاحبان تولید و صنعت ودر یک طرف میز قرار داریم و ما موظف به حل مشکلات آنان هستیم، اظهار داشت: مقوله نرخ سود بانکی ، ملی است و ما تصمیم گیر در این بخش نیستیم.

بابایی تاکید کرد: هر گونه مشکلات اداری و حمایت های استانی که می تواند مشکلات صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی را حل و فصل کند، دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این نشست اعضای حاضر از زحمات مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی تجلیل نمودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.